Membres

dimanche 25 mars 2018

Sweet Bunny -Image 9102

Bonjour et bonne dimanche à tous,

Je vous présente ma carte, j'ai utilisé le ttampon "IMG 9102" et le magnifique  papier  "Besties Garden " que vous pouvez retrouver dans la boutique .



Le papier est magnifique .



J'ai utilisé mes" Copic "pour faire la coloration.

Merci de votre visite






5 commentaires:

  1. A really sweet card Laurigami. I love it!
    Valerija xx

    RépondreSupprimer
  2. So cute love this design, the image and as always your colouring is amazing.x💖 [Aussie aNNie's Blog]

    RépondreSupprimer
  3. Beautiful Colouring of her hair.. Sweet Card!

    RépondreSupprimer
  4. I really likes your blog! You have shared the whole concept really well and very beautifully soulful read!Thanks for sharing.
    ดูหนังออนไลน์

    RépondreSupprimer